Göteborgsvarvet 2013 datum

Tänk om migrän var ett husdjur. Det hade varit skönt. Om det vore någon slags varan som man kunde locka ut på balkongen med ett stort strutsägg.

Jag vet inte vad jag ska göra. Det spränger bakom vänster öga och pulserar i tinningen.

Jag har gjort ”lilla stroketestet” flera gånger. Ingen mungipa hänger och jag kan säga en enklare mening.

Men rädslan är där ändå. Tänk om det är metastaser?

Om det är det har jag lovat mig själv att springa Göteborgsvarvet. DÅ lär man ju få vara med i Malou Efter Tio.

”Hon som sprang 21 kilometer fast metastaserna kryllade”

Posted on 29 april, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 8 kommentarer.

  1. Vill bara säga att jag älskar din blogg. Du är bäst

  2. Måste fråga dig om du tror att du skulle kunna förföra en helt vanlig tjej så att hon blev intresserad och nyfiken bara genom att skriva till henne över nätet? Alltså inte bara EN gång utan skriva ofta. Jag och min kompis har diskuterat detta och inte blivit överens.

    • Intressant, det var stundens ingivelse som gjorde att jag ville ge dig beröm, faktum ÄR att jag faktiskt anser att din blogg just nu är väldigt underhållande, så ta till dig det och vila i det 🙂

    • Har ni diskuterat huruvida just jag tänker kring detta eller generellt? Om jag hade velat hade jag väl lagt in en stöt. Svårare än så är det väl inte?

  3. Diklofenak ftw när det gäller migrän.

    • Men det är så hårt för katarrmagar.

      • Jo förvisso (har också katarrmage) men ibland står jag inte uuuuut med migränen och då får man väga för och emot – pest eller kolera liksom. Det bästa för katarrmagar (för mig i alla fall) är silicea. (snacka om att jag, eller min mage, blev glad när jag lyckades få tre fullstora förpackningar silicea när jag var på apoteksmässa)

  4. Vi diskuterade generellt men jag passade på att fråga dig när jag ändå var här. Egentligen borde jag ju ge dig det som en utmaning haha. Vet precis vem du skulle få ”jobba” med i så fall.

Kommentera

