Figursytt som inte håller det minsta mått

20130511-121422.jpg

Den här kompisen bloggas det anonymt om nu.

Alltså, den här kavajen. Jag har massor att säga om den.

Konventkavaj. Ser ut som en jävla kvadratmeter. Den är ju för stor, minst en medium. Jobbar hon på en slags båt som går över ett sund? Ett tomt inte spred sig som metastaser i mig.

Jag fick en panikångestattack på riktigt av denna. Det skälvde inom mig. Tungan satte sig fast i halsen och samlivet förstördes. Det känns som jag är gjord av papier marchee. Känns som om alla planeterna snurrar åt fel håll.

Jag har aldrig känt såhär förr.

Stiltje.

Det blåser inte mer.

Posted on 11 maj, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

