Trav Solvalla

20130527-221234.jpg

Här har min son på sig sina bästa V75-skor.

Åtminstone ser det ut som att han heter Lenny och bor hos morsan. Därför har han råd med taxfree-resor där han shoppar Fahrenheit för glatta livet och sedan går han runt med sin guldtand på Solvalla och spikar den ena hästen efter den andre.

Han hatar bara när det blir smuts på skorna från stallbacken. Men insidertips är värda mucho dineros.

Så skorna kommer på andra plats i Lennys liv.

Efter trav.

På tredje plats kommer hans klackring med en inbyggd onyx.

20130527-222115.jpg

En onyx som inte är av denna värld

Posted on 27 maj, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Måste bara säga att detta är den roligaste och ärligaste bloggen jag någonsin läst!!
    Så jävla skön du är!!
    Halkade in av misstag för ett tag sedan och kan inte sluta läsa!
    //Jessica

    • Jessicor brukar aldrig gilla mig, men vad kul att du gör det. Jag älskar att du inte heller är en anhörig, för såna skiter man i när man får beröm.

      Hoppas du ska trivas riktigt bra hos mig.

Kommentera

