Tycka synd om sig själv Diagnos

Ibland tycker jag helvetes synd om mig själv. Jag vill helst bara springa till skogen och sitta i en oskön dunge i minst sju, åtta timmar. Tills någon hittar mig alldeles nerkyld. Helst skall myror ha ätit upp mina vader också. Personen som hittar mig klandra sig själv och känna sig jättedålig och ta mig i sin famn. Då skall man ringla ner som maplesyrup på marken och kollapsa. Innan sista andetaget skall jag svagt viska: ” Det är för sent…”

Andra saker jag också skulle kunna tänka sig är att se till att fastna i hissen i minst fyra dagar så att någon hittar mig helt sulten.

Jag känner mig så arg i idag att jag har nynnat aggressivt för mig själv: ”SPORTSON, SPORTSON, SPORTSON, VI SÄLJER NYCKLAR, OCH CYKLAR OCH ANDRA TILLBEHÖR. STYRE ÅT FOLKET – SPORTSON!!!!” För det är den argaste sången jag vet. Inte ens Santana hjälper.

Jag skulle vilja knäcka någons fingrar bakåt så det knastrar ordentligt. Sen kan den personen aldrig mera skjuta nåt med sin slangbella eller ens fingerpulla nån.

Det här beteendet ät helt och hållet Freudianskt. Allt har sina förklaringar i Freuds lära. Oavsett var alla chalmerister säger.

Sigmund_Freud_LIFE

Han visste nog inget om sulfater den dära Freud.

Posted on 28 maj, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

