Yxa till att hugga träd

Kom på en sjuk sak.

Att jag på riktigt har en yxa som är borta. Det har verkligen inte alla.

Jag har aktivt ägt en yxa som användes, och nu är den aktivt borta. Jag fick den på skämt en julafton. Sedan kom den till användning flera gånger.

Jag skulle ju ha den på min möhippa. Bland annat. Och i dag behövde jag och min kompis Charlotte den. För vi var arga och ville gå till skogen och avreagera oss.

Jag är faktiskt bedrövad över att min yxa är försvunnen.

Posted on 28 maj, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

