Börja på dagis

Snart ska fan min son börja ögontjäna. Han ska ha ett privatliv och egna intressen.

Han kommer till och med tillverka eget lösöre. Äga saker. Han kommer få stryk, ha blöta sockar, en stor kråka i näsan som ingen bryr sig om. Han kommer sitta i en sandlåda och undra vad fan som hände med ”La dolce vita”

Haft både mor och far vid sin sida sedan han först såg dagens ljus. Nu ska han leva internliv. Få skäll och tillhöra en hierarki.

Jag får hjärtmuskelsinflammation när jag tänker på att han ska bli en del i en grupp. En i mängden. För han är ett väsen. Fröknarna ska bara veta hur lyckligt lottade de är som får ta hand om honom i höst.

Hade de bara vetat, hade semestern gått så jävla långsamt för dem.

Fan ta den som putter min son.

20130616-230730.jpg

Försök inte kidnappa honom. Vi har ingen ransom ändå.

Posted on 16 juni, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Åsa Hedlund

    Haha, känner igen mig lite i tankarna. Fast jag tänker också typ ”varsågod livet! Härda honom så han blir tålig!”

    Men att han ska vara en i mängden känns sick!

Kommentera

