Att bli ödmjuk

Tänk att jag är så ödmjuk ändå fast jag har en bostad i stan. Men främst av allt för att jag har en sån snygg kille.

Han är så snygg att han skulle kunna vara ihop med ett riktigt smalt fruntimmer till exempel. Ett smalt fruntimmer som kammar sig och aldrig glömmer roll on.

Jag är så ödmjuk att jag ändå äter Ballerinakakor och skiter i att torka mig en fjärde gång när jag bajsat, fastän det kanske hade behövts.

Jag vågar lägga de trosorna i tvättkorgen också.

Ödmjuk ska man va.

20130627-223051.jpg

Tro inte att ni är tuffa om ni varit ihop med denna killen. Nuförtiden är han aldrig bakis. Så han vet vad han gör med mig. Mer än vad han gjort med er.

Posted on 27 juni, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Härligt Jennie

Kommentera

