Långben keps med tänder

Jag har kompletteringar till min möhippa. Jag skall ha en sån Långbenkeps med tänder på skärmen och öron som hänger ner på mig när jag tankar motorsågen och fäller en tall i en skog nära dig.

Glöm inte sedan, kära bästa vänner att jag skall bli lite full, åka till en verkstad och få byta nåt på en Volvo 240.

Sedan skall vi råna Forex på gott och ont. Åker vi fast skyller vi allt på möhippan.

”Jag gjorde bara det jag blev tvingad till, det är ju möhippa”

Posted on 13 juli, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

