Renhorn

Tänk att jag på fullaste allvar kommer få säga detta idag:

” Ursäkta mig, men du tappar snart ditt horn”

En dag att minnas.

20130806-135604.jpg

Posted on 6 augusti, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Paulina Persson

    hej!
    har googlat runt lite( läs mycket) då jag väldig mycket störs av mitt väldigt höga hårfäste. kom in på en bild där du skrev och undrade efter metoder och undrar därmed ifall du har gjort något? då de på andra bilder ser ”lägre” ut, jättetacksam för svar! MVh Paulina

  2. Jag hade inte 37000, så jag klippte lugg!

Kommentera

