Saker från 70-talet

Jag är så glad i dessa ”apptider” när jag skitit.

Varje gång jag drar av en halvmeter papper och ska torka mig glädjs jag av att jag torkar mig precis som på 70-talet. Inget har förändrats!

Man släpper det man ska i en porslinsklosett, torkar sig och spolar. Sjukt långsam utveckling det här med att skita.

Undra när den branschen skall vakna? Det går säkert inte till så i Japan, men det skiter jag i. Japan är bara nåt man hittat på.

Jag vill också tipsa er om bästa torkdonet om man bajsat ute:

En lämplig sten. Man kan ta i. Ska ni ändå ha ett löv så lämpar sig syrenblad bäst.

Posted on 20 augusti, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

