Ettåring på förskola

Vad ska jag göra när min son är på dagis? När mitt fd foster har ett privatliv och andra ammor? Ska jag se en film och jobba på blodvärdet? Öka risken för malignt melanom på balcony? Skaffa lugg? Torka golvlister? Satsa på att lära mig hur man kokar sylt? Rönnbärsgele?

Det är ju inte juli tyvärr så man kan utnyttja Saltholmens klippor och salta bad.

Se Pretty Woman och kolla om man hittar nåt nytt. Olja nagelbanden kanske.

Han kände på sig att han skulle bli övergiven idag. I dag lär sig min före detta dunbeklädda sons skalle att mamma och pappa måste göra annat. Han var lika instinktivt inställd på att idag var dagen D som en golden retriever på 14 år är innan den abdikerar för gott.

Det är nu man får tänka på apan Nim.

Honom var det synd om. På riktigt.

Posted on 23 augusti, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

