Bilder på kvinnliga kön

Jag tänkte på en sak. Om man visade min kille en tavla med säg, 80 snippor och han under pistolhot var tvungen att välja en. Då hade han kanske inte valt min. Så jag googlade på ”olika kvinnokön” Han valde nummer 4. Jag valde nummer fem. Sedan sa han att han inte vill ha någon annan snippa för han vet ju vad som ”döljer sig bakom den” Jag vet inte om han syftar på livmoderhalsen eller själen.

Livet är bannemej en gåta ibland.

Bild 5

Vilken väljer just du i nöd och under pistolhot?

Posted on 25 november, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. Har nog en åtta men tycker att elvan är himla stilig.

  2. Råsas kompis från k-dala

    Fattar inte riktigt vad detta är? Kan du lägga upp bild på motsatt. Blir lite förvirrad. Du är ganska rolig ändå!

  3. Jag har en 6:a och väljer nog den. Vet inte om jag gillar riktigt när hela innehållet hänger utanför. Kanske bara för att mitt är inbyggt. Äsch alla är fina förresten

  1. Pingback: Click-bait? | Bloggbevakning Nöjesguiden

Kommentera

