Tolka konst akryl

20140111-141938.jpg

Här är ett verk som min gudson gjort.

”Man kan inbilla sig vadsomhelst när man tittar på den”

Jag är ju inbillningssjuk. Så jag inbillade mig att det är en tant som skrapar en trisslott i TV4 studion, samtidigt som det kokar över i Tommy Myllimäkis hörna. Då dör tanten helt sonika och sedan bryter Jan Scherman allt med time out gesten med händerna och sen inbillar jag mig inget mera.

Posted on 11 januari, 2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Jag ser en civilisation brytas samman på mars. Förresten är tavlan väldigt fin och pretto, hur gammal är gudsonen egentligen?

Kommentera

