Fittidealen behöver revideras.

Jag testade att kolla läget därnere idag. Inte med pappas rakspegel som på 1900-talet, nej. Utan med Instagramkameran! Då lyssnade jag på Ace Of Base. Idag lyssnade jag på Thomas Dileva när jag speglade mig. Jag trodde jag speglat färdigt i mina dagar.

Livrädd att trycka fel för många gånger , såg jag mig omkring i min könszoon. Zoomade och lade filter, ökade skärpan och ramade in. Det var bäst utan ram. Ramen tog bort fokus. Jag vet dock inte vad fokus var. Det var så mycket att fokusera på. Lite som att vara på en okänd planet för första gången. Skrevor, dalar, diken, hål och färgskiftningar.

Jag önskade att alla fick lite andra ideal, men jag är inte så tuff som Fröken Friman. Hon hade säkert vågat instagramma sitt kön. Hon verkade ju samtida. Instagram ligger i tiden, så det vore väl ungefär samma sak som att öppna en handelsbod?

Jag tänkte i alla fall be er om en sak. Spegla er. Kom på ETT ord när ni skådar könet.

Kommentera gärna vad ert ord blev.

Det som först kom upp i mitt huvud var : ”Monsterjam”

Ordet får ersätta bilden då jag är för feg för att visa könet.

Posted on 30 januari, 2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Snygg o sund;)! Sexig i jeans med:)… Men du hinner väl inte höras av!

Kommentera

