En gång var han större än Zlatan del II

Har några tillägg för att det ska bli korrekt.

Jag var flickvännen ELLER älskarinnan. Jag vet inte riktigt. Man kan väl säga att han hade henne i Malmö och mig i Göteborg. Jag var för övrigt den han kallade ”kompis” när han såg Zlatan på NK sist och vi blev bjudna på köttbulletallrik på Prinsen. Det var sommaren 2002.

Så jag kanske var älskarinnan ändå. Jag vet alltså inte vem han syftar på när han nämner flickvän. Mig eller henne.

Så det inte blir sakfel. Sakfel gillas inte av lagen. Vad jag än hade för epitet i hans liv spelar egentligen ingen roll när jag anger min berättelse. Det har hänt lika mycket ändå.

Posted on 25 mars, 2014, in Tony flygare and tagged . Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Detta är en sånna människor som han när dom är 50 år och ser tillbaka på sitt liv så hänger dom ofta sig själva.

Kommentera

