En i mängden.

Idag har SVT haft panik. Om adeln är Gina Dirawi så ringde de ”pöbeln torparen Jennie Wiberg” idag. Bland annat. De ringde även några hundra innan de ringde mig. Jag som är långt ner i näringskedjan. Jag är som krill för SVT.

Det lät ungefär såhär:

Vi är så himla angelägna att just få hit dig, du skrev ju på din blogg att du är politiskt inkorrekt. Vi kan till och med passa din kräksjuke son medan du förkunnar din/vår lära.

Huruvida stort trauma det hade varit för en mammig tvååring att spy i en främlings knä tänkte ingen på. Det som skulle förkunnas var att feminismen gått för långt nu. Kvinnor får skylla sig själva att de får mindre tv-tid än män, refererat till Erik Hörstadius svar till Emma Knyckares tidigare artikel om Manlig kärlek i Tv. Och då menade hon inte bögning.

Jag är ingen debattör. Det jag säger gäller. Punkt slut.

Jag tänker hursomhelst visst få tv-tid. Men inte när det finns pengar, bolag eller folk som tror på mig. Jag ska ha den när det passar mig. Om jag så ska sända från öppna kanalen. Jag behöver inte Baluba eller Brommamamma. Fastän jag gillar både Settman och Schyffert.

Jag skiter väl i ettan, tvåan, trean eller femman. Till och med fyran skiter jag i. Felix Herngren får ha fyran ifred.

Nej. Öppna Kanalen ska jag vara på. Det är min stil. Man e la från Bergsjön eller. Plus att Peter Apelgren hade varit stolt över mig då.

Walla, hej då.

Posted on 27 mars, 2014, in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

