Indiandans

Se det här klippet litegrann. Han har bysse och mysse. Byssen kan även vara ett brännbollsrack för de som är lagda åt det andra hållet. Eller en sån där spagettiportionsmätare, för det är ju ett hål i.

Jag frågade min kille varför man håller på som indianen. Hans svar blev att de inte hade nåt att göra på stäppen.

Jag hävdade att det vore rimligare idag att hålla på sådär i svåra tider av arbetslöshet.

Indianer hade väl fullt upp eller? Skalpera, tatuera, hålla elden i schack, sköta hästar, spänna bågar, tälja, leta fjädrar, skydda sig mot giriga vita män, hänga med Sully i Doktor Quinn, döpa barn och alternativmedicinera varann.

Jag vill i alla fall göra det han gör på min möhippa. Så jävla mentalt!

Indiandans att ifrågasätta

Posted on 8 april, 2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

