Knarkdrömmar

Jag läser en bok om tjacknoja just nu. Där man in i minsta detalj får beskrivet i romanform hur det känns att ständigt vilja ha en sil och hur det färdas 40 000/ljusår per sekund ut i blodet.

Då jag aldrig provat droger är detta är bra substitut. Boken alltså.

Det blir tydligen varmt i hela kroppen och gött domnat.

I natt drömde jag att jag tog en sil Botox i pannan hos Art Clinic och fick samma effekt som jag läst om.

Nu vet jag precis hur det känns att slå i sig en sil. Jag slapp i alla fall snutnoja. Det enda jag nojade över var att Emma Nyberg såg mig med ett stort plåster i pannan och förstod att jag blivit så stöddig och börjat åldersförhindra fejset.

Posted on 17 juni, 2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

