Entreprenörskap tips

Jag är en sån där osann entreprenör som i mina dar haft många briljanta idéer. Det börjar alltid som ett inferno för att sedan mynna ut i vakuum.

Till exempel en gång skulle jag ta ”Johan i hallen”, en välkänd köttgrosshandlare till oanade höjder med hjälp av en ny logotyp. Jag skulle sökordsoptimera och de skulle blogga för att expandera.

Jag går utanför pedagogen nu, där jag hör hemma och skrattar för mig själv åt Johan i Hallen projektet. Jag har mobilen mot örat. Annars blir de rädda för en gravid kvinna som går runt och skrattar bakåtlutat.

Johan i Hallen. Vi skulle ju nå oanade höjder.

Posted on 18 september, 2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

